Perşembe, Nisan 23, 2009

2008 Zaman Öss Denemeleri Cevapları

Benim gibi dersaneye gidemeyipte öss ye hazırlananların 1 numaralı test dergisi zaman gazetesinin öss dergisidir.Bu dergiye aşina olanların bileceği gibi testlerin cevapları normalde http://sinav.zaman.com.tr/ adresinde yayınlanıyor.Ama bu sitedede arasıra cevaplar geç yayınlanabiliyor.

Biraz araştırma yaptım ve http://sinav.zaman.com.tr/ adresine alternatif, yine zaman gazetesinin her hafta dağıttığı öss dergisi sorularının cevaplarını yayınlayan başka bir site daha buldum.İşte o alternatif link ve dergi hakkında bikaç bilgi..:

Zaman öss cevap anahtarlarının alternatif linkine gitmek için buraya tıklayın.Ayrıca bu sitede FEM dersanesinin yaptığı sınavların cevap anahtarlarıda yayınlanıyor.. Zaman öss dergisini bilmeyenler için kısaca anlatırsam şöyle bişey:Her hafta cuma günleri yayınlanıyor.Gazetenin haricindede alabiliyosunuz (en azından bizim burda ben gazetesiz sadece dergiyi alabiliyorum). Derginin fiyatı 1.1 ytl.İçindeki sorular FEM dersanesi tarafından hazırlanıyor.Diğer gazetelerin verdikleri öss deneme dergilerinden kat kat daha kaliteli.

İster öss ye dersanelere giderek hazırlanın istersenizde dersaneye gidemeyerek dışarıdan hazırlanın, herkese zaman öss dergisini öneririm.

Alıntı:GokhanBlog.Com

0 yorum:

Yorum Gönder

©2009 All Rights Reserved | Tüm Hakları Saklıdır.